Dernek Yönetim Kurulumuz ilk toplantını yaptı.


30 Nisan 2022 tarihinde yapılan 8. Olağan Genel Kurulu'nda, yönetim kuruluna seçilen üyeler, 04 Mayıs 2022 Çarşamba günü saat 14:00'de Mübadele Evi'nde ilk toplantılarını yaparak, görev bölümünü yaptı.


Buna göre, Kuşadası Selanik Mübadilleri, Rumeli Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneğimizin yönetim kurulunda görev - işbölümü şöyle oluştu:


AHMET ALTUNSOY    - Dernek Başkanı
HALİME SARISAKAL - Bşk. Yardımcısı
ERGUN CANDAN         - Sayman
NURAN KAŞLIOĞLU   - Genel Sekreter
ÜMİT ÖGE                      - Y. K. Üyesi
ASU ÖZLÜ                      - Y. K. Üyesi
ŞULE AKINTÜRK          - Y. K. Üyesi


Dernek Yönetim Kurulumuz ilk toplantını yaptı. Dernek Yönetim Kurulumuz ilk toplantını yaptı. Reviewed by Mübadele Kusadasi on 00:58 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.