Kuruluş ve İlk Olağan Genel Kurul

Selanik ve Balkanlar’dan (Rumeli'den)  Anadolu’ya,göç ederek, Kuşadası ve çevresine yerleşmiş, muhacir, mübadil ve ve  göçmenlerin kaybolan kültür zenginliklerini. araştırmak,  geliştirmek ve korumak bu yönde yurttaşlarımız arasında dayanışma sağlamak amacı ile kurulmuştur.



KURULUŞ ve İLK KURUCULARIMIZ



AHMET ALTUNSOY
ALİM KARAKUŞ
Kuşadası Selanik Mübadilleri ve Rumeli Göçmenleri  Kültür-Dayanışma Derneği, Aydın Valiliği Dernekler Müdürlüğü'nce 19.08.2008 gün ve 539 numara ile tasdik edilerek oluşturulmuştur

Dernek kütük numarası 09-016-074'tür.
Süleyman Aran, Alim Karakuş, Fahri Pancar Şükran Yurttaş, Fatih Yararbaş, İbrahim Ustacı, Recep Gözetiroğlu'nun kurucu yönetim kurulunu oluşturduğu dernek, 13 Kasım 2008 tarihinde düzenlenen bir törenle İnönü Bulvarı, Aran Han, 70/502 adresindeki merkezinin açılışını yaptı.

1. OLAĞAN GENEL KURUL: 27.12.2008 TARİHİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ 

FAHRİ PANCAR
FARUK ŞERİF

27.12.2008 Tarihinde gerçekleştirilen I. Olağan Genel Kurulda dernek yönetim ve denetim kurulları şu isimlerden oluştu:

Denetim Kurulu: Fatih Yararbaş, Fahri Pancar, Şükran Yurttaş 

Yönetim Kurulu: Süleyman Aran, Ahmet Altunsoy, İbrahim Ustacı, Alim Karakuş, Salih Pancar, Faruk Şerif, Recep Gözetiroğlu,


İBRAHİM USTACI
SALİH PANCAR
Yönetim Kurulu, kendi içinde yaptığı görev bölüşümüyle başkanlığa Süleyman Aran, 2. başkanlığa Ahmet Altunsoy, saymanlığa Salih Pancar, sekreterliğe Alim Karakuş, üyeliklere İbrahim Ustacı, Faruk Şerif, Recep Gözetiroğlu getirildi.

5. GENEL KURUL: 02 NİSAN 2016

2 Nisan 2016 Tarihinde gerçekleştirilen 5. Olağan Genel Kurulun ardından  iki yıl için görev yapacak yönetim kurulumuz aşağıdaki isimlerden oluştu:
1) Başkan: Ahmet Altunsoy 2) Başkan Yardımcısı Ümit Öge 3) Sekreter üye: Melek Çengel 4) Sayman üye: Salih Pancar 5) Üye: Aysan ARAN 6) Üye: Ali ERCAN; 7) Üye: Alim Karakuş

 6. GENEL KURUL: 8 NİSAN 2018

8 Nisan 2018 Pazar günü gerçekleştirilen 6. Genel kurul ardından, yeni seçilen yönetim kurulu üyeleri, 12 Nisan 2018 tarihinde iilk toplantılarını yaparak yönetim kurulunda,  2 yıl için görev bölümü yaptı: Buna göre, 2020 Yılına değin görev yapacak yönetim kurulunda: 

Dernek Bşk : Ahmet Altunsoy, 
Bsk. Yrd      : Osman Aran, 
Sekreter       : Alım Karakuş, 
Sayman        : Salih Pancar, 
Üyeler           : Ümit Öge, Ali Ercan, Mehmet Ökten oldu

24 AĞUSTOS 2019, OLAĞANÜSTÜ GENEL KURUL

(Kuşadası Selanik Mübadilleri, Rumeli Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği) Olağanüstü Genel Kurul toplantısı,  (24.08.2019, Cumartesi) saat 16:00'da Kuşadası Mübadele Evi'nde gerçekleştirildi.



Tek liste ile gidilen seçimde Ahmet Altunsoy yönetim kurulu başkanlığına; Ümit Öge başkan yardımcılığına; Bahadır Akkoyun sekreterliğe; Ergun Candan sayman üyeliğe ve Gülşen Gürgün; Serpil Aygüneş ile Özlem Parlatan yönetim kurulu asil üyeliğine oybirliğiyle seçildiler..

Denetim Kurulu için tek liste ile gidilen seçimlerde Denetim kurulu asil üyeliklerine Fahri Pancar. Önder Geçener, Hüseyin Çetinkaya oybirliği ile seçildiler.





Kuruluş ve İlk Olağan Genel Kurul Kuruluş ve İlk Olağan Genel Kurul Reviewed by Mübadele Kusadasi on 23:57 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.