Aydın Vali'miz Sayın Hüseyin Aksoy'u ziyaret ettik


Kuşadası Selanik Mübadilleri, Rumeli  Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği yönetim kurulu üyelerimiz, bu gün (26 Ekim 2021, Salı)  saat 14:00'de Aydın Valisi  Sayın Hüseyin Aksoy'u makamında ziyaret etti. 

Dernek başkanımız Ahmet Altunsoy, yönetim kurulu  üyelerimizi tanıtıp takdim ettikten sonra, Sayın Vali Aksoy'a "derneğin kuruluşu ve çalışmaları hakkında" kısaca bilgi sundu.


Dernek Yönetim Kurulumuz, Aydın Valisi Sayın Hüseyin Aksoy ile makamında/26.10.2021

Dernek Bşk. Ahmet Altunsoy'un başkanlığındaki ziyaret heyetinde Bayram Bayaözlü, Ümit Öge, Ergun Candan, Olcay Aras, Hüseyin Yılmaz, Nuran Kaşlıoğlu yer aldı.


Ziyaret Sonrası Aydın Valiliği önünde anı fotoğrafında yönetim kurulumuz






Aydın Vali'miz Sayın Hüseyin Aksoy'u ziyaret ettik Aydın Vali'miz Sayın Hüseyin Aksoy'u ziyaret ettik Reviewed by Mübadele Kusadasi on 14:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.