Yönetim Kurulu Mart ayı toplantısı

 


Derneğimiz yönetim kurulunun, Mart ayı olağan toplantısı bu gün (04.03.2021, Perşembe) yapıldı. Yönetim Kurulu üyemiz Serpil Aygüneş'in mazereti dolayısıyla katılmadığı toplantıda alınan kararların özetleri şöyle:

ALINAN KARARLAR

1) Dernek Genel Kurulunun 21.03.2021'de, çoğunluk sağlanmaz ise 28.03.2021'de yapılması için hazırlık (gündem-duyuru vb.) yapılmasına;

2) Mübadele Evi'nin, normalleşme kapsamında 08 Mart 2021 Pazartesi gününden itibaren, gönüllü üyelerimizin nöbet üstlenmeleri ile her gün öğleden sonraları 13:00 - 17:00 arasında açık tutulması; 

3) GENÇ MÜBADİLLER OIuşumu başlatılması; bu amaçla girişimci bir kurulun yetkilendirilmesi ve olanak yaratılması;

4) Dernek ile bağı uzunca süredir kopuk durumdaki belirli üyeler ile ilgili olarak Bşk. Yrd. Ümit Öge ile Sayman yk. üyesi Ergun Candan'ın yapacağı görüşmeler sonucunda nihai karar verilmesine;

5) Üyeler arasında, moral için yakın çevreye günübirlik bir MORAL GEZİSİ (kendi araçları)  düzenlenmesi için GEZİ KÜMESİ'nin görevlendirilmesine

6) 149 No'lu dernek üyemiz Birsel ARSLAN'ın, dernek'ten istifasının kabülüne oybirliği ile karar verildi.


Yönetim Kurulu Mart ayı toplantısı Yönetim Kurulu Mart ayı toplantısı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 18:31 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.