GENEL KURULUMUZ TOPLANDI



Kuşadası Selanik Mübadilleri ve Rumeli Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği'nin 7. Olağan Genel Kurulu 28 Mart 2021 Pazar günü yapıldı.

Kuşadası Mübadele Evi bahçesinde, açık havada  saat 16:00'da başlayan toplantının divanı Hüseyin Çetinkaya, Olcay Aras ve H. Hüsnü Erbil'den oluştu. Saygı duruşunun ardından, toplantı gündemi okunarak onaylandı. 



24 Ağustos 2019 - Mart 2021 Dönemi  Dernek Çalışma Raporu, yönetim kurulu bşk. Ahmet Altunsoy tarafından sunuldu. Dönemin mali raporu özeti ve 2019-2020 Yıllarına ait  faaliyet raporu eki olan dernek kesin hesap ve gelir gider durumu ayrıntılarını ise sayman yönetim kurulu üyesi Ergun Candan aktardı. Denetleme Kurulu Raporu Hüseyin Çetinkaya tarafından okundu.


2 YILLIK (2019-2020) DERNEK ÇALIŞMA ve MALİ RAPORLARI

24 Ağustos 2019 - Mart 2021 Dönemi ÇALIŞMA RAPORU'nu okumak için tıklayınız:

2019 ve 2020 Yılları Dernek Kesin Hesabı, Gelir ve Gider Tablosu için tıklayınız.

Genel kurulda, yönetim kurulunun sunduğu geçmiş iki yılın Çalışma Raporu ve Dernek Kesin hesabı ile Denetim Kurulu Raporu ayrı ayrı oylandı. Raporlar, oybirliğiyle ibra edilerek onaylandı.  

 YÖNETİM ve DENETİM KURULLARIMIZ BELİRLENDİ

Genel kurulda yapılan seçimlerde,  iki yıl (28 Mart 2021- 28 Mart 2023) döneminde görev yapmak üzere, yönetim ve denetim kurulu üyeliklerine aşağıdaki isimler seçildi.


YÖNETİM KURULU – ASIL

YÖNETİM KURULU – YEDEK

 

Ahmet ALTUNSOY

Ümit ÖGE

Ergun CANDAN

Bahadır AKKOYUN

Bayram BAYAÖZLÜ

Halime SARISAKAL

Olcay ARAS

 

Mustafa KAVALCI

Nuran KAŞLIOĞLU

Gül TAŞTEKİN

Mürrüvet SONGUR

Özer YEŞİLYAĞCI

Şenay HAMARAT

Aynur ÇALIM

 













DENETİM KURULU – ASIL

DENETİM KURULU - YEDEK

 

Hüseyin ÇETİNKAYA

Feruzan ÖGE

Cengiz PANCAR

 

 

Zerrin BAĞCIVAN

Münire KALKIM

Nurettin ÖZTÜRK


GENEL KURULUMUZ TOPLANDI GENEL KURULUMUZ TOPLANDI Reviewed by Ahmet Altunsoy on 22:59 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.