Yönetim Kurulumuz toplandı




Yönetim Kurulu'muz,  2021 yılı ilk toplantısını bu gün (07 Ocak 2021, Perşembe) gerçekleştirdi. Çevrimiçi (online) yapılan toplantıda alınan kararlar özetle şöyle:
  1. Her ayın ilk Perşembe günü yapılmakta olan Aylık Olağan Yönetim Kurulu'nun saatinin 16:00-17:00 olarak düzenlenmesine;
  2. Dernek Fotoğraf-Belge Arşivi için yapılan çalışmaların sürdürülmesine; MEDYA-ARŞİV-YAYIN KÜME'sinin bu işlev ve kapsam çerçevesinde yenilenmesine;
  3. AYDABİR Toplantıları:
    • OCAK-2021'de başlatılan ve ilki 02 Ocak 2021 tarihinde  yapılan, çevrimiçi AYDA-BİR toplantılarının, ilan edilen takvim sırasıyla, her ayın Cumartesi günleri, saat 16:00'da sürdürülmesine;
    • Çevrimiçi toplantılarımızın halka açık olanlarında; duyuru ve tanıtım için, tüm dernek üyelerimizden destek ve katkı sağlanmasına;
    • Toplantıların, arşiv ve ileride yayın için hazırlanmasına;
  4. Pandemi ve kısıtlanma koşullarında, üyelerimiz ve aileleri ile ilgili sosyal etkileşimin canlı tutulmasına;
  5. Pandemi koşullarında,  teknoloji-internet-yazılım kullanım ve gerekliliği öne çıktığından, derneğimize destek için STGM (Sivil Toplum Geliştirme Merkezi) ve onay kuruluşu TECHSOUP-Türkiye'ye üye olunmasına karar verildi.

  6. Resmi İşlemler ile ilgili olarak gelişme ve bilgiler aktarıldı :
    • Bakanlık Makamının 24.11.2020 tarih ve 7507 sayılı olurları ile, Dernekler İçin Bildirim ve Genel Kurul Toplantıları 28.02.2021 tarihine kadar ertelenmiştir.
    • TBMM'de kabul edilen Kitle İmha Silahlarının Önlenmesine İlişkin Kanun'da Yardım Toplama Kanunu ve Dernekler Kanunu ile ilgili yeni düzenlemeler yapılmıştır. 
    • Ayrıca
      Dernek İç Denetim Raporları
      'nda da değişiklik olmuştur.
Yönetim Kurulumuz toplandı Yönetim Kurulumuz toplandı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 14:15 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.