Yönetim Kurulumuz toplandı.

 

Yönetim Kurulu Ocak/2024 Toplantısında

Dernek yönetim kurulumuz, 2024 yılının ilk toplantısını bugün gerçekleştirdi. Yeni dernek üyelerinin onaylandığı toplantıda, 2023 yılı dernek çalışmaları ve maliyesi değerlendirildi. 30 Ocak 2024 - Mübadelenin 101. Yıldönümü Kuşadası program hazırlıkları üzerinde duruldu.

Yeni dernek üyelerimiz, aramıza hoş geldiniz!

Bugünkü(05 Ocak 2024) yönetim kurulumuzda dernek üyeliğine kabul edilen, yeni üyelerimize aramıza hoş geldiniz diyoruz: 

SEVTAP YLDIZOĞLU             (492), 
NERMİN ADALAR GERME    (493)
EKREM EFE                              (494) 
MEHMET YARANOĞLU         (495)
UĞURCAN TURAN                  (496)
SIBYLLE ALTUNSOY              (497)
BİRGÜL SAK                             (498)
İLHAMİ KARAKUŞ                  (499)
CANSU ÇOLAK                        (500) 

Katılım ve desteğiniz ile biraz daha büyüdük ve güçlendik.

Küme ve atölye çalışmalarımıza katılım ve destekleriniz ile daha üretken ve başarılı etkinliklerde birlikte olmayı diliyoruz.




Yönetim Kurulumuz toplandı. Yönetim Kurulumuz toplandı. Reviewed by Kuşadası Mübadele Evi on 02:05 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.