2 Yakadan Ezgilerde: Çello Dinletisi





Yakadan Ezgiler Kümesi'nin Mart ayı etkinliğinde ADÜ Devlet Konservatuarı, Viyolensel öğrencisi genç bir sanatçıyı konuk ediyoruz. 09 Nisan Cumartesi, 14:00'de Kuşadası Mübadele Evi'nde, bir ÇELLO DİNLETİSİ sunacak olan Dilay Ra OYGÜR, alanında çeşitli ödüllerin sahibidir.

 "10 YAŞIMDA BAŞLADIM"

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Devlet Konservatuarının lise bölümünde viyolonsel eğitimi alan Oygür, "Çello çalmaya 10 yaşımda başladım, o zamandan beri kimse elimden alamıyor." diye konuştu.


"ÇELLO OLMADAN YAŞAYABİLECEĞİMİ SANMIYORUM"


Oygür, küçükken hep müziğe ilgisi olduğunu ancak çello çalmak gibi bir hedefi olmadığını, konservatuvara girmesinin de spontane geliştiğini aktararak, "Annem, bana 'burada bir konservatuvar varmış sınavına girmek ister misin?' dedi. Ben de 'tamam' dedim. Sonra Özgür Hoca'yı gördüm, Çello çalışını dinledim ve çello olmak zorunda diye bir karar verdim. Çello olmadan artık yaşayabileceğimi sanmıyorum. Benim için çok değerli ve özel bir şey." ifadesini kullandı.


KİMDİR?

ADÜ-DEVLET KONSERVATUARI Viyolensel öğrencisi olan, çellist Dilay Ra Oygür,  "Golden Classical Music Awards" yarışmasında birincilik ödülü kazandı.. İlk solo resitalini 14 yaşında veren Oygür, New York'un dünyaca ünlü konser salonu Carnegie Hall'da konser vermek ve ödülünü almak için davet aldı.

2 Yakadan Ezgilerde: Çello Dinletisi 2 Yakadan Ezgilerde: Çello Dinletisi Reviewed by Mübadele Kusadasi on 12:20 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.