Yönetim Kurulumuz İlk toplantısını yaptı


 20 Nisanda yapılan 9. Genel Kurul'da seçilen yönetim kurulu ilk toplantısını, 22 Nisan Pazartesi yaptı. Dernek merkezinde saat 14:00'de yapılan toplantıda, yk üyelerimiz arasında görev bölüşümü yapıldı 






Yönetim kurulu toplantısı ardından yapılan açıklamada, yönetim kurulu arasında görev paylaşımının tamamlandınığı ve daha önceden planlanmış dernek çalışmaları aksatılmadan, Mayıs ayının ilk haftasında küme-atölye organları seçmlerinin yapılacağı ve Mayısın ikinci haftası içinde Eşgüdüm Kurulu'nun toplanmasıyla, önümüzdeki 4 ayın Etkinlik Takviminin hazırlanacağı duyuruldu. 

Buna göre Nisan 2024-2026 dönemi dernek yöneticilerimiz
Dernek Başkanı    : Ahmet Altunsoy
Başkan Yardımcısı: Asu Özlü
Genel Sekreter      : F. Gülseren Tatarhan
Sayman                 : Nilifer Kayemen
Y.K Üyesi             : Bahadır Akkoyun - STK ve diğer Mübadil Kuruluşlar ile ilişkiler
Y.K Üyesi             : Haluk Bermek      - Yeni-Aday Üyeler, Dernek tanıtımı
Y.K. Üyesi            : Gonca Alev Kavak/-









Yönetim Kurulumuz İlk toplantısını yaptı Yönetim Kurulumuz İlk toplantısını yaptı Reviewed by Kuşadası Mübadele Evi on 02:33 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.