DERNEĞİMİZİN 9. GENEL KURULU YAPILDI



Kuşadası Selanik Mübadilleri ve Rumeli Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği'nin 9. Olağan Genel Kurul toplantısı bugün (20 Nisan 2024,Cumartesi), dernek merkezi Mübadele Evi7nde gerçekleştirildi. 

Saat 14:00'de başlayan genel kurul toplantısına 104 dernek üyesi katıldı.

Dernek Bşk. Ahmet Altunsoy'un açış konuşmasının ardından, genel kurul divanı seçimi yapıldı. Genel kurul divanı Haluk Bermek (Bşk), Yasemin Aras (Yazman) ve Ali Fuat Bozkurt (Oy Sayım Görevlisi) oluşturuldu.




Genel Kurulda gündem sırasıyla görüşülerek, derneğin 2022-24 dönemi Çalışma Raporu ve dernek Kesin Hesabı görüşüldü ve oybirliğiyle onandı.


Yönetim ve Denetim Kurulu Seçimleri

Genel Kurulda gündemin seçimler maddesine geçildiğinde, genel kurulun onayıyla seçimlerin açık oylama ile yapılması oybirliğiyle karara bağlandı. 



Tek liste ile gidilen seçimlerde 2024-26 döneminde görev yapacak üyeler oybirliği ile seçildi:
Buna göre derneğin yönetim kurulu asil ve yedek üyeleri şu isimlerden oluştu:

YÖNETİM KURULU ASİL ÜYELERİ: 

1. AHMET ALTUNSOY
2. ASU ÖZLÜ
3. F. GÜLSEREN TATARHAN
4. NİLİFER KAYAMEN
5. BAHADIR AKKKOYUN
6. HALUK BERMEK
7. G. ALEV KAVAK

YÖNETİM KURULU YEDEK ÜYELERİ:

1. ESİN ÇAMLI
2. FAHRİ ÇOLAK
3. MELEK GÖZÜKARA
4. ZEKİYE DEMİRTAŞ
5. MUSTAFA Ş. DAYAN
6. ŞEYDA ÇAKAN
7. KORKUT ÖZARCAN 

Dernek Denetim Kurulu üyelikleri için yapılan oylamada, asil ve yedek Denetim Kurulu üyeliklerine oybirliğiyle aşağıdaki üyeler seçildi:


DENETİM KURULU ASİL ÜYELERİ:

1. FERUZAN ÖGE
2. ERGUN CANDAN
3. BİRCAN ÖZMEN

DENETİM KURULU YEDEK ÜYELERİb

1. NURAN AYDOĞDU
2. ADNAN ALTUNSOY
3. ALİ F. BOZKURT

Genel Kurul bitiminde dernek üyeleri, Mübadil Mutfağı Kümesi'nin hazırladığı tavuklu-pilav ve ayran ikram edildi. Genel Kurul Kuşadası Mübadele Evi bahçesinde çekilen anı fotoğrafları ile son buldu.













DERNEĞİMİZİN 9. GENEL KURULU YAPILDI DERNEĞİMİZİN 9. GENEL KURULU YAPILDI Reviewed by Kuşadası Mübadele Evi on 22:50 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.