9. Genel Kurulumuz toplanıyor



Selanik Mübadilleri, Rumeli Göçmenleri Derneği'nin, olağan genel kurulu toplanıyor.

Tüzük gereği 2 yılda bir Nisan ayında yapılan genel kurulun ilk toplantısı 06 Nisan 2024, Cumartesi günü saat 14:00'de; yeter çoğunluk sağlanmadığında ise ikinci toplantı, -çoğunluk aranmaksızın- 20 Nisan 2024 Cumartesi günü  saat 14:00'de, dernek merkezi olan Kuşadası Mübadele Evi'nde yapılacak.

Yönetim Kurulu adına dernek başkanı Ahmet Altunsoy tarafından yapılan açıklama ve duyuruda, tüm dernek üyeleri genel kurula davet edildi.




9. OLAĞAN GENEL KURUL

Tarih:  06 NİSAN 2024, CUMARTESİ

Saat :  14:00

Yer   :  Mübadele Evi, Camiatik, Yıldırım Cad. 75 KUŞADASI

Derneğimizin 9. Olağan Genel Kurul ilk toplantısı 06 NİSAN 2024, Cumartesi, saat 14:00’de; (ve ilk toplantıda yeter çoğunluk sağlanamaz ise), ikinci toplantı 20 Nisan 2024, Cumartesi günü, saat 14:00’de Kuşadası Camiatik Mahallesi, Yıldırım Caddesi,
75 numara adresindeki Kuşadası Mübadele Evi’nde aşağıdaki gündem ile toplanacaktır.

Dernek üyelerimize önemle duyurulur.

Ahmet Altunsoy
Yönetim Kurulu Adına
Dernek Başkanı

 

GÜNDEM

 

 

01

Yönetim Kurulu Başkanının açılış konuşması ve yoklama

 

02

Divan Başkan ve üyelerinin seçimi

·      Divan Başkanı:

·      Yazman           :

·      Oy Sayım Gör. :

 

03

Saygı duruşu

 

04

Başkanlık Divanına genel kurul tutanağını imzalama yetkisi verilmesi

 

05

Gündem teklifleri ve onaylanması

 

06

NİSAN 2022 - NİSAN 2024 Dönemine ait

·      Yönetim Kurulu Çalışma Raporu’nun

·      Tahmini Bütçe ve Gerçekleşen Bütçe ile dernek Gelir-Gider Durumu ve Mali Raporu’nun okunması

 

07

Denetim Kurulu Raporu’nun okunması

 

08

Raporlar üzerine görüşme

 

09

Yönetim ve Denetim Kurulu Raporları’nın aklanması

 

10

Yönetim Kurulu Bşk.nın NİSAN 2024 - NİSAN 2026 dönemi için önerdiği Çalışma Programı ve Tahmini Bütçe

 

11

SEÇİMLER: NİSAN 2024 -NİSAN 2026 döneminde görev yapmak üzere

·      Yönetim Kurulu’na 7 asil, 7 yedek üye seçimi

·      Denetim Kurulu’na 3 asil, 3 yedek üye seçimi

 

12

2024- 2026 Dönemine ilişkin, üyelerin dilek ve temennileri

 

13

Kapanış

 

 


9. Genel Kurulumuz toplanıyor 9. Genel Kurulumuz toplanıyor Reviewed by Kuşadası Mübadele Evi on 00:55 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.