Yönetim Kurulu Ekim ayı toplantısı yapıldı

Yönetm Kurulu toplantısı-02.10.2023

Dernek yönetim kurulumuz, bugün (02 Ekim 2023) dernek merkezi Kuşadası Mübadele Evi'nde  aylık olağan toplantısını gerçekleştirerek gündemindeki maddeleri karara bağladı.

Yönetim Kurulu Bşk. Ahmet Altunsoy'un başkanlığındaki toplantıda Bşk. Yrd. Bircan Özmen, Genel Sekreter Nuran Aydoğdu, Sayman Ergun Candan, Üye Ümit Öge, Üye Asu Özlü yanısıra Gülseren Tatarhan, Gülümser Varol, Feruzan Öge de hazır bulundu.


Saat 14:00'de başlayan ve iki saat süren toplantıda, yeni üyeliklerin onaylanması, yönetimde işbölümü ve koordinasyon sorunları, mali durum raporu ile küme ve atölyelerimizin Ekim ayı etkinlikleri ele alınarak değerlendirildi.




DERNEĞİMİZE 20 YENİ ÜYE DAHA KATILDI!  ARAMIZA HOŞ GELDİNİZ!

Derneğimize üyelik başvurusunda bulunanlardan, yönetim kurulumuzun 02.10.2023 gün ve 1 sayılı kararı ile üyelikleri onaylanan 20 kişi,  adları yanındaki üyelik no'su ile dernek üyemiz olarak kabul edilmişlerdir:
  1. MARIA DAMIANIDOU 466,
  2. İLKİZ ÇETİNYÜREK 467,
  3. FEYİMDAR ARİCİ 468,
  4. HİCRAN YASEMİN KOCABIÇAK 469, 
  5. EMİRE ELÇEKİN 470, 
  6. FAHRİ ÇOLAK 471,
  7. AKIN TÜRE 472,
  8. SERPİL EKİNOĞLU 473,
  9. NURHAN ZORALOĞLU 474,
  10. GÜLENDAM KÜTÜKÇÜOĞLU 475,
  11. GÜLSEREN KÜTÜKÇÜOĞLU 476,
  12. MUSTAFA AK 477, 
  13. YASEMİN ARAS 478,
  14. NADİDE TOPAÇ 479,
  15. EKREM SARBOT 480, 
  16. LEMAN TUNALI 481,
  17. ADNAN TOKUÇ 482,
  18. TÜRKAN COŞKUN 483,
  19. ZEHRA ERBİLOL 484,
  20. SIDIKA HARMANKAYA 485

Yeni üyelerimize aramıza bir kez daha hoş geldiniz diyoruz.  Birlikte daha da güçlendik. Gönüllülük çerçevesinde katılıp görev alacakları, dernek çalışma gruplarımız (KÜME ve ATÖLYELERİMİZDE)  birlikte planlayıp, yürüteceğimiz başarılı etkinliklerde birlikte olmayı umuyoruz..




YÖNETİM KURULU İŞBÖLÜMÜ ve EŞGÜDÜM

Dernek üye sayısında artış ve halka açık etkinliklerimize yükselen ilgi ve katılım dolayısıyla, yönetim kurulundaki işbölümü ve aksamalar bugünkü toplantıda yönetim kurulunda ele alınarak değerlendirildi.   Gönüllülük çerçevesinde gerek dernek organlarında ve gerekse küme-atölye organlarında görev üstlenmiş üyeler başta olmak üzere çalışma yürütülmesi kararlaştırıldı.

MALI DURUM RAPORU

Ekim ayındaki yoğun dernek küme-atölye etkinlikleri için, dernek bütçesinden yapılan gider harcamaları incelenerek onaylandı. Sayman yönetim kurulu üyemiz Engun Candan'ın, hazırladığğı ve sunduğu raporda dernek üyelik ödentileri ile bağışlar toplamı aktarıldı. 

Dernek maliyesinin dengeli ve sağlam olduğu vurgulandı.

Ekonomik koşullar gözetilerek dernek faaliyet gelirlerini arttırıcı yönde çalışan ve bağışlar ile katkılarını esirgemeyen dernek üyelerimize, küme ve atölyelerimize teşekkür ederiz.

EKİM AYI DEĞERLENDİRMESİ

Derneğimizin, Ekim ayı etkinliklerine ilişkin üye anketimiz, bugün yapılan yönetim kurulunda ele alınarak değerlendirildi. 

Bir Konu-Bir Konuk Kümesinin 28 Ekim'deki "ŞİİRLERDE MÜBADELE" etkinliğinin, dernek üyelerimizin Ekim ayında en beğendiği etkinlik olarak öne çıktığı görüldü.
  • Almanya-Giessen Üniversitesi Türkoloji-Balkanlar Tarihi öğrencilerinin misafir edilmesi,
  • Mübadil Mutfağı Kümesi ile 
  • Spor-Dans-Sağlıklı Yaşam Kümesinin çalışmaları da takdir edilmekte.


Anketimize yanıt olarak belirtilen öneri ve eleştirilerin önümüzdeki çalışmalarda gözönüne alınacağı  da kaydedildi.
Yönetim Kurulu Ekim ayı toplantısı yapıldı Yönetim Kurulu Ekim ayı toplantısı yapıldı Reviewed by Kuşadası Mübadele Evi on 23:31 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.