Yönetim Kurulu toplantımız yapıldı.



Derneğimizin, her ayın ilk Perşembe günleri toplanan olağan yönetim kurulu toplantısı bu gün (01.06.2023) yapıldı.

Haziran-2023  yönetim kurulunda, aylık mali rapor ile küme ve atölyeler koordinatörlerimizin raporları ile gündemdeki diğer konular ele alarak görüşüldü ve karara bağlandı.





YENİ ÜYELİK BAŞVURULARI KARARA BAĞLANDI

Mayıs ayı içinde, üyelik başvurusunda bulunanlardan; 

Zehra Batıroluk-434, 

Süzan Önal-435

Birsen Önce-436

Perihan Erdoğan-437

Tufan Asrav-438 ve 

Cenk Cengiz-439

numara ile yeni üyelerimiz olarak onaylandı.

Kendilerine aramıza hoşgeldiniz diyor, daha başarılı ve etkin çalışmalarda birlikte olmayı umuyoruz!


Yönetim Kurulu toplantımız yapıldı. Yönetim Kurulu toplantımız yapıldı. Reviewed by Mubadil09 on 21:04 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.