Yönetim Kurulu'muzun Kasım ayı olağan toplantısı yapıldı.

Dernek Yönetim Kurulumuz toplantı halinde - 03.11.2022

Kuşadası Selanik Mübadilleri Rumeli Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği'nin (Mübadele Derneği) yönetim kurulu aylık olağan toplantısı bugün saat 14:00'de Mübadele Evi'nde yapıldı.

Yönetim Kurulu üyelerimizin eksiksiz katıldığı toplantının yoğun gündeminde yeni üyelik onayları, dernek mali  durum özeti, Küme ve Atölye çalışmalarının değerlendirilmesi ile geçmiş ay etkinlikleri değerlendirildi. 

Üç saat devam eden toplantı gündeminin yoğunluğu nedeniyle, KÜME ve ATÖLYELER konusu, 04.11.2022 Cuma, saat 21:00'de çevrimiçi toplantı ile özel olarak ayrıca ele alınacak.

Bugün (03.11.2022) yapılan 107 sayılı AYLIK OLAĞAN DERNEK YÖNETİM KURULU toplantımızda alınan kararların özetleri şöyledir: 

Sayman Yönetim Kurulu Üyemiz Ergun Candan mali durum özetini sunuyor-03.11.2022

KARARLAR

1) Derneğimize Üyelik başvurusunda bulunanlardan: NİL ERBAY (392), ÖMER ERTEN (393), DENİZ NOYAN (394), HÜLYA ÖZKAN (395), HATİCE NOYAN (396), AYNUR YILMAZ (397), YILDIZ ÇELİKBOY (398), ESİN İZMİRLİOĞLU (399) no ile dernek üyelikleri oybirliğiyle kabul edilmiştir.

2) a) Yeni başvuranların, üyelik kararı öncesinde her ayın ilk ÇARŞAMBA GÜNÜ SAAT 12:00’DE, bir  DERNEK ON TANITIM ve İŞLEYİŞİ TOPLANTISI;  
     b) Her ayın SON GÜNÜ YENİ ÜYE TANIŞMASI yapılmasına bu işin dernek üyesi Haluk Bermek  sorumluluğunda yürütülmesine oy birlİğiyle karar verildi

3) 377 No’lu Ahmet Sedat ÖZKUL’un istifasıyla üyeliğine oybirliğiyle son verildi. 

4) Dernek üyelik aidatının (üyelik ödentisi), 2023 yılından itibaren günlük 1.- TL ( aylık 30,- TL) olmasına oybirliğiyle karar verildi.

5) Dernek Kümelerinde ve Mübadele Evi etkinliklerinde, daha çok sayıda üyenin görev ve rol üstlenmesine yönelik, motivasyon amaçlı çalışmalar yapılmasına, bu bağlamda (yönetim kurulu ile Küme ve Atölye temsilcilerinin oluşturduğu) EŞGÜDÜM Kurulumuzun her ayın en etkin 5 üyesi seçimi yapılmasına oybirliğiyle karar verildi.

6) Mübadele'nin 100. Yıldönümünde, Türkiye'de faaliyet gösteren, dernek-vakıf vb. Mübadil Kuruluşlarının, kendi özgün yapılarını korumak önkoşuluyla, uzlaşma ve birlikteliğine yönelik adımları olumlu gördüğümüzün ve destekleyeceğimizin vurgulanması değerlendirildi.
Yönetim Kurulu'muzun Kasım ayı olağan toplantısı yapıldı. Yönetim Kurulu'muzun Kasım ayı olağan toplantısı yapıldı. Reviewed by Mübadele Kusadasi on 21:29 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.