Yönetim Kurulumuz toplandı



Dernek yönetim kurulumuzun 97 sıra nolu Nisan ayı olağan toplantısı (07 Nisan 2022) Perşembe günü yapıldı. Saat 14:00'de başlayan toplantıda alınan kararlar özetle şöyledir:

1) Derneğimize üyelik başvurusunda bulunan Kamile Bengi TÜRKKAN (353), Zerrin CİHANTÜRK (354)  ve Ahmet AĞAOĞLU (355) numara ile üyelikleri oybirliğiyle onaylanmıştır.


2) Derneğimizin, tüzük gereği 2 yılda bir Nisan ayı içinde yapılması gereken Olağan Genel Kurulu'nun 23 NİSAN 2022, CUMARESİ günü Saat:14:00’de  Dernek Merkezi, (KUŞADASI MÜBADELE EVİ, Camiatik Mah. Yıldırım Caddesi, 95) adresinde;  çoğunluk sağlanamadığı takdirde  30 NİSAN 2022, CUMARTESİ,  tarihinde aynı yer ve saatte aşağıdaki gündemle toplanılmasına, gündemin dernek WEB SİTESİ-SMS-EPOSTA yoluyla  ilan edilmesine oybirliğiyle karar verilmiştir.

GÜNDEM:
1) Açılış ve Yoklama,
2) Divan Seçimi ve Saygı Duruşu
3) Yönetim Kurulu Faaliyet Raporunun okunması ve ibrası,
4) Denetleme Kurulu Raporunun okunması ve kabulü,
5) Dernek Tahmini Bütçesi'nin görüşülmesi ve kabulü,
6) Organ Seçimleri,
7) Dilek ve Temenniler, Kapanış

 

Yönetim Kurulumuz toplandı Yönetim Kurulumuz toplandı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 21:30 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.