Kasım Ayı yönetim kurulu toplantısı


Bu gün (03.11.2021, Çarşamba) yapılan dernek yönetim kurulunun olağan toplantısında Ekim ayı dernek faaliyetleri ele alınarak değerlendirildi. Küme çalışmaları ve 4 aylık etkinlikler taslak takvimi görüşüldü. Bir üyenin düşürülmesine karşılık yeni 5 başvurunun onaylanarak dernek üyelikleri kabul edildi.

Yönetim Kurulu'nun Kasım-2021 karar özetleri: 

1) YENİ DERNEK ÜYELERİMİZ:  Etem ORUÇ (328), Hatice KARAOĞLU (329), Asu ÖZLÜ (330), Hasan GÜLDAY (331), Sermet GÜLDAY (332) sıra numaraları ile dernek üyeliğine kabul edilmiştir. 

Yeni üyelerimize hoşgeldiniz diyor; katılım ve katkıları ile  başarılı etkinliklerde birlikte olmayı umut ediyoruz.

2) Mutlu Naime SAYAR (324) 'ın talebi doğrultusunda istifası onaylanarak, derneğimiz ile herhangi bir bağı kalmamıştır.

3) DERNEK KÜMELERİMİZİN, 4 Aylık Taslak Takvim, görüşülerek değerlendirilmiştir.

Kuşadası Mübadele Evi'nde her Cumartesi MÜBADİL PAZARI Açılıyor!..

4) "MÜBADİL PAZARI" Adı altında, Mübadele Evi'nin bir odasında, her hafta Cumartesi günleri (11:00 - 17:00) saatleri arasında 2. EL EŞYALARIN, dernek yararına satışa sunulacağı Mübadil Pazarının açılmasına ve dernek üyelerimizden Bircan Özmen, Olcay Aras, Ferüzan Öge, Esin Çamlı, Nuran Kaşlıoğlu'nun sorumluluğunda yürütülmesine karar verildi.

Kasım Ayı yönetim kurulu toplantısı Kasım Ayı yönetim kurulu toplantısı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 20:35 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.