Yönetim Kurulumuz toplandı


Dernek yönetim kurulumuzun, Haziran ayı olağan toplantısı bu gün (03.06.2021, Perşembe) saat 13:00'de Mübadele Evi'nde yapıldı.

Toplantıda 

  • Dernek  Bşk. Ahmet Altunsoy
  • Dernek Bşk. Yardımcısı (Güzelçamlı eski belediye bşk). Bayram Bayaözlü
  • Sayman yönetim kurulu üyesi Ergun Candan
  • Kümelerden sorumlu yönetim kurulu üyesi Halime Sarısakal,
  • Sivil Toplumla ilişkilerden sorumlu yönetim kurulu üyesi Olcay Aras hazır bulundu. 
Dernek Genel Sekreter- yönetim kurulu üyesi Bahadır Akkoyun ile Üyeler ve Mübadele Evi'nden sorumlu yönetim kurulu üyesi Ümit Öge'nin mazeretleri dolayısıyla bulunmadıkları toplantıda,  ayrıca yönetim kurulu yedek üyesi Özer Yeşilyağcı ile dernek üyelerimizden Tamer Sarısakal da yer aldı.

YENİ ÜYELERİMİZ: HOŞ GELDİNİZ!

Dernek üyeliği için başvuruda bulunanlardan Tuğçe Alev (310) ve Erkan Bostancı  (311) no'lu üyelerimiz olarak, oybirliğiyle onaylandılar
Yine, Nisan-2021'de üyelikleri düşürülen Mehmet Ökten (088) ile Aysun Ökten'in (089) talepleri doğrultusunda, üyeliklerinin yenilenmesi ile onaylanmasına oybirliğiyle karar verildi. .
Kendilerine, aramıza "hoş geldiniz" diyoruz! 

DERNEK ETKİNLİKLERİ ve MÜBADELE EVİ

Yönetim kurulunda,  daha önce Nisan-2021'de kararlaştırılan ve yürütülmekte olan çalışmalar gündeme alınarak değerlendirildi:
Buna göre;
  • Yönetim Kurulu üyesi Olcay Aras'ın verdiği bilgiler ışığında:
    ✔Kuşadası Sivil Toplum Kuruluşları girişimi için bilgi aktarıldı ve dernek faaliyetleri ile ilgili olarak 15 Haziran'da idari kararlara göre adımlar atılması karara bağlandı.
  • Yönetim Kurulu üyesi Halime Sarısakal'ın verdiği bilgiler ışığında:
    ✔ Dernek Kümeleri'nin çevrimiçi etkinliklerinin sürdürülmesi; Haziran ayı 2. yarısında ise, resmi kararlara göre Mübadele Evi bahçesinde faaliyetlere başlanması görüşü benimsendi.
    ✔ Küme etkinlikleri Taslak Takvimi'nin 3'er aylık periyodlarda hazırlanmasının üzerinde duruldu.
    ✔ 2 Yakadan Ezgiler Kümesi'nin 12 Haziran Cumartesi, 16:00 çevrimiçi etkinliği yerine, idareden izin çıkması durumunda hafta içinde Mübadele Evi bahçesinde yapılabileceği görüşüldü.
    ✔ Pasif durumdaki "Spor-Halk Dansları Kümesi"nin gelen talepler doğrultusunda etkinleştirilmesi kararlaştırıldı.
    ✔ Gezi Kümesi'nin, 15 Haziran sonrasında, uygulanmak üzere günübirlik yakın çevreye bir gezi düzenlemesi değerlendirildi.
  • Yönetim Kurulu üyesi Sayman Ergun Candan'ın verdiği bilgiler ışığında:
    ✔ Dernek aylık mali durumu, banka hesapları ve ödemeler konusu değerlendirildi.
    ✔ Dernek kuruluşundan bu yana üye olan, ama gerek ödenti ve gerekse dernek bağları bulunmayanlar için hazırlanan listenin değerlendirilerek, bir sonraki yönetim kurulunda rapor olarak görüşülmesi prensip olarak kabul edildi.

  • Mübadele Evi binasında, Kuşadası çevresindeki depremlerin etkisi ile oluşan sıva kabarma ve çatlaklarının teknik incelemesi için, taşınmazın ait olduğu kuruma (TDV) yapılan yazılı başvuruya henüz yanıt gelmediği üzerinde duruldu.
  • 15 Haziran sonrası, resmi makamlar kararına göre, Hobi-El İşi Kümesi ürünlerinin sergilendiği bölüm ile, Mübadele Evi (üst kat) müze bölümününün bakım ve temizliği için tüm dernek üyeleri elbirliği ile günübirlik bir kampanya planlanması (yapılacakların listelenmesi ve işbölümü), üyelere duyurulması kararlaştırdı. 




Yönetim Kurulumuz toplandı Yönetim Kurulumuz toplandı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 18:25 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.