Yönetim Kurulu Mayıs toplantısı


Yönetim Kurulumuzun, Mayıs ayı toplantısı bu gün çevrimiçi (internet üzerinden) yapıldı. Toplantı özeti ve alınan kararları  aşağıdaki toplantı tutanağından okuyabilirsiniz: 

Yeni Üyelerimize Aramıza Hoşgeldiniz diyoruz!

Dernek üyelik başvuruları bu günkü toplantımızda onaylanarak, aramıza katılan üyelerimiz Fehiman DEDA, Mehmet TURGUT, Emine SÖZER ve Mükerrem KÜRÜM'e aramıza hoşgeldiniz diyoruz. Pandemi koşullarında  üye olmanız bize ayrıca güç verdi!.Etkinliklerimizde ve küme çalışmalarımıza katılım ve  katkılarınızla daha kapsamlı ve güzel işleri hep birlikte başaracağımıza inanıyoruz!.

TOPLANTI TUTANAĞI


06 MAYIS 2021 / 16:00 / ODA NO: ÇEVRİMİÇİ-MEET

KATILIMCILAR

1.Ahmet Altunsoy, 2. Ümit Öge, 3. Bahadır Akkoyun, 4.Ergun Candan, 5.Halime Sarısakal, 6. Olcay Aras - 7. Zerrin Bağçivan, 8. Hüseyin Yılmaz, 

GÜNDEM

Son Toplantı Takibi

https://www.youtube.com/watch?v=8wQkXOqX_m0

  1. Kümeler:Yönetim Kurulu Üyemiz Halime Sarısakal Kümelerde adı geçen üyeler ile küme organları/temsilcilerinin birebir görüşmeleri ve bu sayede daha çok üyenin, dahil oldukları kümelerde aktif olmalarının amaçlandığını bildirdi.

  2. Sivil Toplum, STK: Yönetim Kurulu Üyemiz Olcay Aras bilgi verdi.

  3. Eğitim: mubadelekusadasi.org ve bağlı google uygulamaları için, yapılan eğitime 6 dernek üyesinin katıldıkları kaydedildi. Ramazan sonrasında yeniden eğitim planlanması istendi.

  4. Genç Mübadiller Oluşumu için alınan karar dışında, henüz bir gelişme kaydedilmediği belirtildi.

  5. Mübadele Evi Deprem hasarı ile oluşan çatlaklar için, taşınmaz sahibi TDV’ye yaptığımız yazılı başvuru sonucu, herhangi bir gelişme olmadığı aktarıldı.

Yeni İşler

  1. Yeni üyelik başvurusunda bulunanların üyelikleri oybirliğiyle onaylanarak:
    Fehiman Deda (306), Mehmet Turgut (307), Emine Sözer (308), Mükerrem Kürüm (309) numara ile derneğimize üye kaydedilmiştir.

  2. Daha önceki bir kararla üyelikleri düşürülen Aysun Ökten ve Mehmet Ökten’in üyelik formu doldurmaları ile dernek üyeliğine başvurmaları halinde yeniden dernek üyeliklerinin onaylanacağına oybirliğiyle karar verildi.  

  3. Dernek Maliyesi (gelir ve gideri) için Ergun Candan bilgi verdi:Buna göre bina kirasını karşılayacak bir aylık birikim olduğu; eğer açılma ve faaliyet geliri olmazsa çözüm aranması gereğini vurguladı.

    1. Üyelik ödenti ve bağış için kampanya

    2. Açılma olursa, gelir getirici “2 EL EŞYA SATIŞ-BAĞIŞ” 

    3. Açılma olursa,Günübirlik GEZİ

NOTLAR

  • EĞİTİM: Alan adı kullanımı (mubadelekusadasi.org) için eğitim

  • KÜMELERİN Her hafta sonu Cumartesi 16:00’daki Takviminde oluşan boşlukların, ZOOM üzerinden serbest “MÜBADİL-MÜBADELE ANILARI” etkinliği ile doldurulması

SONRAKİ AYIN GÜNDEMİ

Kümeler, Kuşadası STK, Genç Mübadiller, Pandemi önlemlerine göre planlanacak diğer etkinlikler..

Yönetim Kurulu Mayıs toplantısı Yönetim Kurulu Mayıs toplantısı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 19:51 Rating: 5

2 yorum:

  1. Güzel bir toplantı oldu.Emekleriniz ve buradan yaptığınız açıklamalar için çok teşekkürler Ahmet bey.Açılım olursa 2.el eşya satışı ile bağış toplama güzel bir öneriydi

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.