Temmuz-2019 Yönetim Kurulu toplantısı

Kuşadası Selanik Mübadilleri, Rumeli Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği'nin aylık olağan yönetim kurulu toplantısı 04 Temmuz 2019 Perşembe günü yapıldı.

DERNEĞİMİZİN YENİ ÜYELERİ: ARAMIZA "HOŞGELDİNİZ" 

Bu gün yapılan yönetim kurulu toplantımızda, derneğimize üyelik başvurusunda bulunanlardan

  • Feruzan ÖGE (201), 
  • Özer YEŞİLYAĞCI (202),
  • İlhan BÖREKÇİ (203)
  • Ülfet TUNTAŞ (204)
  • Aysen ERDEĞER (205) no ile dernek üyeliğine oybirliğiyle kabul edildiler.
Derneğimizin yeni üyelerini tebrik ediyor ve  "aramıza hoşgeldiniz" diyoruz! Hep birlikte yapacağımız etkinliklerimizde, küme çalışmalarına katılım ve katkılarını bekliyoruz..

ÖNEMLİ KARARLAR

Öte yandan, dernek yönetim Kurulumuz, bu gün yaptığı toplantıda gündemindeki önemli konuları ele alarak karara bağladı:
  1. İlk olarak, Mübadele Evi ile ilgili 10 yıl süreli protokolün, Kuşadası Belediyesince iptali görüşüldü. Bilindiği gibi, 02 Temmuz 2019, Salı günü toplanan Kuşadası Belediye Meclisi, geçtiğimiz dönemde Belediye Meclisi kararıyla derneğimizle imzaladıkları "Ortak Hizmet Projesi Protokolü"nü, iptal etmişti. Yapılan görüşmeler sonunda, yönetim kurulumuz son bir kez daha Belediye Bşk. Ömer Günel ile görüşülmesi; gelişmelere göre yeni adımların planlanmasını oybirliğiyle kararlaştırdı.
  2. Dernek Mübadele Evi'nde yapılan AYDABİR Etkinliklerinin kesintiye uğramaksızın sürdürülmesi yönünde, üye toplantısında genel kabul gören iradenin yönetim kurulunca yürütülmesi oybirliğiyle kararlaştırıldı.
  3. Mübadele Evi ve Etkinlik Mekanı alternatiflerii bağlamında, yönetim kurulu bşk. Ahmet Altunsoy'un hazırladığı rapor okundu. Görüşüldü ve oybirliğiyle kabul edildi. Buna göre;
    a) Camiatik Mahallesi Yıldırım Caddesi, 95 no adresindeki "Gençlik ve Kültür Merkezi" binası için, TDV nezdinde bir kiralama başvurusu yapılması;
    b) Dernek imkanları ile bir taşınmazın edinilmesi için bir FON kurulmasına ve kampanya başlatılmasına;
    c) Tüm üye ve dostlarımızın katılacağı bir yemek ile KAMPANYA'nın açıklanması ve başlatılmasına oybiliğiyle karar verildi.


Temmuz-2019 Yönetim Kurulu toplantısı Temmuz-2019 Yönetim Kurulu toplantısı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 18:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.