Yönetim Kurulu Eylül Ayı toplantısı yapıldı

Dernek yönetim kurulumuzun, Eylül ayı olağan toplantısı bu gün (05.09.2019) yapıldı.

Mübadele konulu iki kitabı ile tanıdığımız ve dernek üyemiz olan yazar Gülcan Erdem kısa bir ziyarette bulunarak yeni seçilen yönetim kurulu üyelerimizi kutladı.

Toplantıda, derneğe Kuşadası Mübadele Evi olarak kullanılmak üzere bir taşınmaz satın alınması için atılan adımlar gözden geçirildi ve başlatılmış olan kampanyanın ayrıntıları ele alındı.

KAMPANYANIN İLK GÜNÜNDE: MÜBADELE EVİ İÇİN 6.200 TL ve 170 Euro

Genel kurul kararı gereğince, Kuşadası'nda Mübadele Evi olarak kullanılmak üzere bir taşınmaz satın alınmasına yönelik, Ziraat Bankası'nda açılan MÜBADELE EVİ HESABI'nda ilk günde 6.200,- TL ve 170,- Avro bağış olduğu memnuniyetle karşılandı.

Dernek Bşk. Ahmet Altunsoy, "duyarlı ve kararlı üyeleri başta olmak üzere, muhacir-mübadil-göçmen kuşaklardan dostların bağış destek ve katkıları ile derneğe ait bir taşınmazı satın alıp, övünülecek bir işleyiş ile KUŞADASI MÜBADELE EVİ'ni gelecek nesillere kalıcı bir miras olarak aktarmak istediklerini" bildirdi.

YENİ ÜYELERİMİZ: "HOŞ GELDİNİZ!"

Bugün yapılan yönetim kurulu toplantısında  üyelik için yapılan başvurular değerlendirilerek; 
  • Nur Özkan (üye no 220), 
  • Emine Jale Karakıvrak (221), 
  • Nesrin Bayrakçı (222), 
  • Neslihan Şenbayrakçı (223) dernek üyeliğine kabul edildiler..
Dernek kümeleri ve çalışmalarımızın, yeni katılımlar ile daha da ivme kazanacağı inancımızla, yeni üyelerimize hoşgeldiniz diyoruz.





Yönetim Kurulu Eylül Ayı toplantısı yapıldı Yönetim Kurulu Eylül Ayı toplantısı yapıldı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 23:02 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.