Haziran-2024 Yönetim Kurulu toplantısı yapıldı.

Yönetim Kurulumuz, 06 Haziran 2024


Dernek yönetim kurulumuz, Haziran ayı olağan toplantısını 06 Haziran 2024 Perşembe günü, saat 14:00'de Mübadele Evi'nde yaptı. Gündeminde yer alan konulara görüşen yönetim kurulumuz, 19 yeni üyenin derneğimize katılımlarını onaylar iken; 379 no'lu Habip Yanç'ın istifası kabul edilerek, üyelikten çıkarıldı.


Üyelikleri onaylanan yeni üyelerimize aramıza hoş geldiniz diyoruz:

526-SİBEL KARAYİĞİT, 527-MUKADDER AÇIKGÖZ, 528-AYSUN OREL,529-ZEHRA GÜRSES, 530-OKTAY EFE, 531-ÇİÇEK ÇAKIR, 532-MUSTAFA URAK, 533-AFER YURDAKUL,
534-GÜLDÜĞAN BOZOVA, 535-SALİH ABACI, 536-RABİA NUR GÜR,537-SEBAHAT IŞIKTAN, 538-ÇİĞDEM ŞALVA 539-NURAY KARATAŞ, 540-YASEMİN SÜVARİ, 541-ADİL KAYHAN,
542-AYSEL KAYHAN, 543-FEVZİYE AKSOY, 544-TUVANA BÖKE


Küme-Atölye Çalışmaları

Yönetim Kurulu toplantısında Mayıs-2024 dernek gelir-gider raporu değerlendirilerek, yapılan ödeme ve harcamalar onaylandı. 

Derneğimizin Küme ve Atölyeleri eliyle sürdürülen çalışmalar ele alındı.  Çalışma takvimine giren etkinlikler için yürütülmekte olan hazırlıklar görüşüldü.


Engelliler Haftası toplantı sonuçlarını yetkili makamlara sunuyoruz

Derneğimizin, ÇEVRE-İKLİM-SAĞLIK Kümesinin ENGELLİLER HAFTASI kapsamında 16 Mayıs 2024 tarihinde gerçekleştirdiği toplantıda, bu konuda ilçemiz Kuşadası’nda gözlenen önemli eksikliklerin 9 madde olarak listelenmişti. Yönetim Kurulumuz, ortaya çıkan raporun, Kaymakamlık ve Belediye'ye sunulması yönünde karar aldı.


Dernek Etkinliklerimizi daha geniş kitlelerle buluşturmak istiyoruz:

Öte yandan, önümüzdeki bazı dernek etkinliklerimizin daha geniş kitlelerle buluşabilmesi için mekan arayışı içinde, Kuşadası Belediyesi'nden talepte bulunulması kararı alındı.


 

Haziran-2024 Yönetim Kurulu toplantısı yapıldı. Haziran-2024 Yönetim Kurulu toplantısı yapıldı. Reviewed by Kuşadası Mübadele Evi on 10:15 Rating: 5

1 yorum:

  1. DAHA ONCE UYELIKTEN AYRILMIS OLUPTA TEKRAR UYE OLUNABILIYORMU?

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.