Yönetim Kurulumuz toplandı

 

Aralık-2023, Yönetim Kurulu toplantısı

Yönetim kurulumuz, aylık olağan toplantısını bugün (07.12.2023) gerçekleştirdi. 


Ahmet Altunsoy'un başkanlığındaki toplantıda Bircan Özmen (Bşk. Yard.), Nuran Aydoğdu (Gen. Sekreter) ile yönetim kurulu üyeleri Ümit Öge ve Asu Özlü hazır bulundular.


Yılın son yönetim kurulu toplantısında. derneğimizi ve Kuşadası Mübadele Evi'nin 2023 yılı çalışmaları ele alınarak, 2024 yılı için öneriler değerlendirildi.


2023'de Üye sayısı artan ve küme ve atölye çalışmaları ile önemli etkinliklerin başarıyla gerçekleştirildiği derneğimizde, bu gelişmenin sürdürülmesinde, üyelerin gönüllülük içinde işbölümü ve sorumluluğuna vurgu yapıldı.


YENİ ÜYELERİMİZ: HOŞ GELDİNİZ!

Yönetim kurulunun bugünkü, 07.12.2023 gün ve 13 sayılı kararıyla, derneğimize üyelik başvurusunda bulunanlardan, aşağıda adları belirtilenler dernek üyeliğine oybirliğiyle kabul edilmiştir:

486 ŞULE ŞENKAYAS
487 ZEHRA TAŞDEMİR
488 HANİFE NURHAN BÜYÜKKAYA
489 HASAN ÇAĞLI
490 SEMRA TAVASLI
491 SUAT BIYIKLI 


Yeni üyelerimize aramıza hoş geldiniz diyor;  daha üretken ve başarılı çalışmalarda birlikte olmayı diliyoruz.


Yönetim Kurulumuz toplandı Yönetim Kurulumuz toplandı Reviewed by Kuşadası Mübadele Evi on 22:11 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.