Yönetim Kurulumuz toplandı

 


Dernek yönetim kurulumuz, Ekim ayı olağan toplantısını bu gün (05.10.2023) gerçekleştirdi. Toplantıda, gündemde yer alan aşağıdaki konular ele alınarak görüşüldü ve karara bağlandı.

  1. Yeni üyelik başvuruları, 
  2. Dernek harcamaları ve aylık mali durum (ödenti ve bağışlar) raporu,
  3. Ekim ayı için planlanan etkinlikler 
  4. Dernek küme ve atölyelerinin durumu; 
  5. Eşgüdüm sorumlularının raporlarının ve geçen Eylül ayının değerlendirilmesi
  6. Üyelerden gelen öneriler 



DERNEĞİMİZİN YENİ ÜYELERİ

Üyelik başvuruları bugün onaylanarak, aramıza katılan, 12 yeni dernek üyelerimizin adları ve üyelik numaralı şöyle:

454    AYSEL ERCİYES
455    NECLA ARTAR
456    ALİ FUAT BOZKURT    
457    HİLMİYE EFEOĞLU KARASU
458    LEBİBE MENKLİ
459    RUHSAR EFE
460    GONCA ALEV KAVAK
461    ARZU IRAKER
462    ŞADİYE GÖZEN
463    MUSTAFA ŞAHAP DAYAN
464    AYDIN İMRE
465    ALİ SAYBAY

Kimileri, bir süredir halka açık etkinliklerimizde yer alarak bizi tanıyan ve çalışmalarımızı beğenip, benimseyerek, "büyük mübadil ailemize üye olarak" da katılan dostlarımıza yürekten, bir kez daha hoş geldiniz diyoruz!. 

Birlikte daha büyük iyilikler ve güzellikleri büyütüp, daha başarılı etkinlikler üreteceğimize inanıyoruz!


 

 


Yönetim Kurulumuz toplandı Yönetim Kurulumuz toplandı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 01:47 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.