Ağustos Ayı yönetim kurulu toplantısı yapıldı.



Dernek yönetim kurulumuzun olağan aylık toplantısı bu gün (03 Ağustos 2023, Perşembe) yapıldı.
Dernek küme ve atölyelerimizin, Temmuz ayı etkinlikleri ve 2023 Yılı 3. Dört Aylık Dönem (EYLÜL-EKİM-KASIM-ARALIK)  Etkinlik taslak program ve takvimleri ile kümelerden aktarılan sorunlar ele alınarak değerlendirildi.

Sayman Yönetim Kurulu üyesi Ergun Candan'ın üyelik ödentileri ve dernek mali durumuna ilişkin raporu  görüşüldü. Borç yekünü olan üyelere, durumun özel olarak dernek saymanınca bildirilmesi ve takibi kararlaştırıldı.

Üyelik başvurusunda bulunanlardan  Cihan  AKÇANAL (Y. Elektrik Müh.), İbrahim ORTAŞ (Mühendis),ve Esra Güngör KILIÇ (Akademisyen) üyeliğe oybirliğiyle kabul edildi.




Ağustos Ayı yönetim kurulu toplantısı yapıldı. Ağustos Ayı yönetim kurulu toplantısı yapıldı. Reviewed by Mübadele Kusadasi on 00:57 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.