Mayıs-2023 Yönetim Kurulu toplantısı yapıldı.


Mayıs ayı, olağan yönetim kurulu toplantısı 04.05.2023 Perşembe, saat 14:00'de  yapıldı.

Dernek  Bşk. Ahmet Altunsoy'un başkanlığında gerçekleştirilen ve yaklaşık iki saat süren toplantıda, aşağıdaki kararlar alındı:

  1. Sağlık nedenleriyle, yönetim kurulu üyeliğinden istifa eden Halime Sarısakal'ın istifası oybirliğiyle kabul edilmiştir. 
  2. Yerine çağrılan 1. yedek yk üyesi İlyas Nuri Atagül, mazeretleri nedeniyle yk asil üyeliğinin gereklerini yerine getiremeyeceğini belirttiğinden 2.yedek YK üyesi Bircan Özmen'in yönetim kurulu asil üyeliğine geçirilmesine oybirliğiyle karar verilmiştir.
  3. Yönetim Kurulundaki değişikliğin DERBİS sistemi üzerinden dernek bşk. Ahmet Altunsoy tarafından bildirilmesine oybirliğiyle karar verilmiştir 
  4. Derneğimize  üyelik başvurusunda bulunanlardan:
    • CEZMİ SADAY, 430
    • GÜNAYÇ SELMANOĞULLARI 431
    • NİLİFER KAYAMEN 432
    • NURİYE EROL 433  dernek üyeliğine oybirliyle kabul edilmişlerdir. 
  5. İstifa nedeniyle boşalan Dernek Başkan Yardımcılığına, yönetim kurulunda yapılan seçimle Bircan Özmen'in getiilmesine oybirliğiyle karar verilmiştir.
  6. Üyelerimize, dernek bahçesinde verilen Ramazan İftar Yemeği için yapılan 3.200,- harcamanın fatura bedelinin dernek hesabından ödenmesine karar verilmiştir.

Toplantıda ayrıca, Sayman YK. Üyesi Ergun Candan dernek mali durumu (aidat ödemeleri ve bağışlar) ile banka hesabımızla ilgili yönetim kuruluna bilgi verdi.

Dernek küme ve atölyeleri ile ilgili olarak Eşgüdücü (koordinatörlerimiz) Bircan Özmen ile Asu Özlü eşgüdümünden sorumlu oldukları küme ve atölyelerin çalışmaları hakkında  bilgi verdi.

Mayıs-2023 Yönetim Kurulu toplantısı yapıldı. Mayıs-2023 Yönetim Kurulu toplantısı yapıldı. Reviewed by Mübadele Kusadasi on 11:52 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.