Aralık Ayı dernek tanıtım toplantısı yapıldı



Her ay yeni dernek üyelerimize yönelik yapılan ve derneğimiz ve Mübadele Evimizi tanıtan toplantılardan ikincisi  bugün yapıldı. 

Aralık-2022 ayı içinde üyelik başvurusunda bulunan üyelere yönelik, sunum saat 12:00'de başladı.



Dernek Başkanı. Ahmet Altunsoy derneğimizin kuruluş amacı, tarihçesi ve bugünkü yapısı ile Kuşadası Mübadele Evi'nin öyküsünü anlattı. 



Ardından, derneğimizin küme ve atölyelerden sorumlu Yönetim Kurul Bşk. Yardımcısı Halime Sarısakal kümelerimizin oluşumu, işleyişi ve Eşgüdüm Kurulu  hakkında bilgileri yeni üyelerimize aktardı.

Toplantı yeni üyelerin sorularının yanıtlanması ile son buldu.

Aralık Ayı dernek tanıtım toplantısı yapıldı Aralık Ayı dernek tanıtım toplantısı yapıldı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 22:11 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.