2. Olağan Genel Kurul: 30 Nisan 2010

Derneğimizin 2. Olağan Genel Kurul toplantısı 30 Nisan 2010 Cuma günü saat 16:00'da Kuşadası Atınç Otel toplantı salonunda gerçekleştirildi. Av. Mevlüt Bursalı,Sumru Çatori ve Serpil Aygüneş'ten oluşan divanın yürüttüğü genel kurulda, saygı duruşunun ardından geçen dönem yönetim ve denetim kurulu çalışmalarıyla ilgili raporlar okunarak, genel kurulca onaylandı. 



Uzun süredir ciddi rahatsızılığı nedeniyle dernek çalışmalarına katılamayan kurucu dernek başkanımızSüleyman Aran, genel kurulun oybirliğiyle aldığı kararla derneğimizin "Onursal Başkanı" olarak seçildi.
Yönetim ve Denetim Kurulları için yapılan seçimler sonucunda 2010-2012 dönemi için aşağıdaki isimler işbaşına getirildi. 

YÖNETİM KURULU

DENETLEME KURULU

  1. Ahmet ALTUNSOY
  2. Alim KARAKUŞ
  3. Salih PANCAR
  4. Faruk ŞERİF
  5. Bayram BAYAÖZLÜ
  6. FatihYARARBAŞ
  7. Sergün GÜLMEN
YEDEKLER
  1.  Osman ARAN
  2. Recep GÖZETİROĞLU
  3. Mehmet Temel KARADAŞ
  4. Necati ÖGE
  5. Zerrin BAĞCIVAN
  6. Ahmet ÜZÜM
  7. Aysan ARAN
  1. İbrahim USTACI
  2. Ümit ÖGE
  3. Fahri PANCAR
YEDEKLER
 
  1. Cengiz PANCAR
  2. Önder GEÇENER
  3. Serpil AYGÜNEŞ
Seçilen yeni kurullar adına Ahmet Altunsoy genel kurula hitaben bir teşekkür konuşması yaparak yeni döneme ilişkin çalışma programı ve hedeflerini özetledi. Genel Kurul üyelerince derneğin çalışmalarına ilişkin görüş ve önerilerin dile getirilmesinin ardından divan heyetince toplantı sona erdirildi.
2. Olağan Genel Kurul: 30 Nisan 2010 2. Olağan Genel Kurul: 30 Nisan 2010 Reviewed by Mübadele Kusadasi on 00:08 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.