Yönetim Kurulumuz toplandı

Yönetim Kurulumuz, bu günkü toplantıda
.
Dernek Yönetim kurulu Ağustos ayı toplantısı, bu gün (06.08.2020) saat 12:00'de Mübadele Evi'nde yapıldı. 

Mübadele Evi ve dernek lokalinin açılması; dernek faaliyetleri, dernek maliyesi ve yeni üyelik başvurusu onayı konuları ele alınıp karara bağlandı.

Alınan kararların özetleri şöyledir:
  1. Salgın yayılma riski ve önlemlere ilişkin durumun, açıklama ve bilgilerin izlenmesiyle, dernek Mübadele Evi'nin günlük ziyarete açılması konusunun 2 hafta daha beklenilmesine karar verildi.
  2. Faaliyetlerin Mart ayından itibaren durmasından, dernek maliyesi olumsuz etkilendiğinden yapılabilecekler ele alındı ve değerlendirildi.
  3. Üye ödenti ve bağış kampanya sonuçları gözden geçirildi. 
  4. Haftada bir Pazar günleri, saat 15:00'deki  üye buluşmasının Cumartesi günleri 15:00 olması kararlaştırıldı.
  5. Üyelik için başvuruda bulunan Tamer Sarıgül, 303 sayılı üyemiz olarak onandı.
Yönetim Kurulumuz toplandı Yönetim Kurulumuz toplandı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 23:15 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.