Yönetim Kurulu Temmuz Ayı toplantısı yapıldı.



Yönetim kurulumuz, bu gün saat 12:00'de Temmuz-2020 aylık olağan toplantısını, çevrimiçi olarak gerçekleştirdi.
Kararlarımızın özetlerini siz üyelerimize aktarıyorum:
1) Cumhuriyetin, Mübadele, İmar ve İskan Bakanı Mustafa Necati'nin adının yaşatılması için, Türkiye Mübadil kuruluşlarının ortak kampanyaya katılınması;
2) COVID-19 Süreci seyri ve Kuşadası Mübadele Evi'nin açılması ve faaliyeti konusunda: acele edilmemesi; DURUMUN İZLENMESİ ve Mübadele Evi bahçesi'nde kurallara özenle uyularak (önceden haber verilerek) ÜYELER İLE  HAFTA SONLARI BULUŞMALARI  YAPILMASI şeklinde karar alınmıştır.
3) Ailevi ve kişisel nedenler ile ÜYELİKTEN AYRILMAK iseteyen:
    151-Necla GÜLER, 233-MİNE SEZER ve 192-MEHMET AĞIRBAŞLI'nın üyelikleri TEMMUZ-2020 itibariyle sonlandırılmıştır.
    3.1) DERNEK ÜYELİĞİ'nde, başvurularda TİTİZ olunması; kesin ÜYE KABÜLÜ öncesinde, bir aday üyelik süreci uygulanması prensip kararı alındı.
    3.2) ÜYELİK ÖDENTİLERİ İÇİN bir çağrı yayınlanması; üyelerimizin derneğin ZİRAAT BANKASI'NDAKİ hesabına, İBAN NO üzerinden AYLIK 10,-TL. ödeme talimatı vermelerinin özendirilmesi (ya da makbuz karşılığı dernek üye buluşmalarında ödeyebileceklerinin) duyurulması kararlaştırıldı.
    3.3) Derneğimize İLGİLİ-BİLGİLİ-GENÇ ÜYE KAZANDIRILMASI hedefi, her bir üyemiz için ÖNEMLİ BİR GÖREV olarak tanımlanmıştır:  Bu yönde somut çaba ve somut adımlar bekliyoruz..
4) Dernek merkezi-Mübadele Evi kira ödemeleri ve kapalı kaldığımız dönem ödenmeyen kiralarının takside bağlanması yolunda, taşınmaz sahibi kuruma yazılı başvuru yapılması kararlaştırılmıştır.

Tüm üyelerimize, ailelerine sağlıklı günler dileklerimizle sevgiler sunuyorum.

Ahmet ALTUNSOY
Dernek Bşk.
Yönetim Kurulu Temmuz Ayı toplantısı yapıldı. Yönetim Kurulu Temmuz Ayı toplantısı yapıldı. Reviewed by Mübadele Kusadasi on 14:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.