Yönetim Kurulumuz görev dağılımı yaptı.

8 Nisan 2018 Pazar günü gerçekleştirilen 6. Genel kurul ardından 12 Nisan 2018 tarihinde ilk toplantısını yapan yönetim kurulunda 2 yıl için görev bölümü kararlaştırıldı:

2020 Yılına değin görev yapacak yönetim kurulunda:

Dernek Bşk: Ahmet Altunsoy,
Bsk. Yrd: Osman Aran,
Sekreter: Alım Karakuş,
Sayman: Salih Pancar,
Üyeler: Ümit Öge, Ali Ercan, Mehmet Ökten oldu.

Yönetim Kurulu, ilk toplantısında ayrıca derneğe Üyelik başvurusunda bulunanları görüşerek onayladı.
Yeni üyelerimize hoşgeldiniz diyoruz:

Halil Özdur (136),
Hamide Öztürk (137),
Hatice Kavalcı (138),
Bahadır Akkoyunlu (139)
Günay Akkoyun (140),
Fevziye Karagöz (141),
Feridun Uzun (142)
Yönetim Kurulumuz görev dağılımı yaptı. Yönetim Kurulumuz görev dağılımı yaptı. Reviewed by Mübadele Kusadasi on 11:59 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.