6 Genel Kurulumuz Toplandı


Kuşadası Selanik Mübadilleri ve Rumeli Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği'nin
6. genel kurulu, dün (08.04.2018, Pazar) saat 10:00'da Pusula Cafe-Restoran salonunda gerçekleştirildi.

 Çok sayıda üye ve konuğun katılıdığı toplantının açılışı dernek başkanı Ahmet Altunsoy tarafından yapıldı. 2008 Yılında kurulan derneğin, 10. yaşında 6. Olağan Genel Kurulu'nun toplandığını belirten Altunsoy, "derneğin gençleştirilmesinin" önemini vurguladı.

Genel kurulu yönetmek için oluşturulan divan heyetinde başkan olarak  Mehmet Ökten, üyelikler için Nurettin Öztürk ile Mustafa Kavalcı seçim ile görevlendirildiler.

Yapılan saygı duruşunun ardından, 2016 - 2018 dönemi yönetim kurulu çalışma raporunu Ahmet Altunsoy, derneğin iki yıllık kesin hesabı ile mali raporunu Salih Pancar okudu. Yönetim kurulunun önerdiği iki yıllık taslak bütçe

Denetim Kurulu raporunu Önder Geçener okudu.

Yönetim Kurulu Çalışma raporu ile Denetleme Kurulu raporu ayrı ayrı oylanarak oybirliği ile onaylandı.

Yönetim ve Denetim Kurulları seçimi için, görev almak isteyen üyelerin ad önerileri ile oluşturulan listeler,ayrı ayrı oylamaya geçilerek oybirliği ile seçildi.

İki yıl süre için  göreve getirilen ve aşağıdaki isimlerden oluşan yönetim ve denetim kurullarının, 12 Nisan Perşembe günü saat 12:00'de yapacakları toplantıda görev bölüşümü yapacağı açıklandı.





        YÖNETİM KURULU ASİL                        YEDEK                                  

    • Ahmet Altunsoy                                       Aynur Çalım
    • Salih Pancar                                             Mustafa Kavalcı
    • Alim Karakuş                                           Nurettin Öztürk
    • Ümit Öge                                                  Ergün Candan
    • Ali Ercan                                                  Neşe Ertek
    • Osman Aran                                              Melek Çengel
    • Mehmet Ökten                                          Cengiz Pancar
     DENETLEME KURULU ASİL                    YEDEK                                     
    • Önder Geçener                                          Sergül Gülmen
    • Fahri Pancar                                              Melek Altınsoy
    • Hüseyin Çetinkaya                                    M. Temel Karadaş

'

6 Genel Kurulumuz Toplandı 6 Genel Kurulumuz Toplandı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 20:22 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.