Yönetim Kurulumuz toplandı

Dernek yönetim kurulumuzun, Mayıs ayı olağan toplantısını yapıldı.

Online gerçekleştirilen toplantıya yönetim kurulu bşk. Ahmet Altunsoy, Başkan Yardımcı Ümit Öge, Sayman Ergun Candan, Genel Sekreter Bahadır Akkoyun, Yönetim Kurulu Üyesi Serpil Aygüneş katıldı. 
Toplantıda;
1) Dernek merkezi ve Kuşadası Mübadele Anı Evi'nin, sokağa çıkma yasağı-izolasyon dönemi kirası ile ilgili, taşınmaz sahibi TDV'ye yapılan başvuru;
2) Dernek üyelerimizin KAYIT SİSTEMİ durumu ve eksik bilgilerin tamamlanması;
3) Mübadele Evi'nde -izolasyon sona erdiğinde- yapılacak işlerin planlanması;
4) Kuşadası Belediyesi'ne ait, belediye yönetiminin boşalttığı eski Mübadele Evi binasının, Kuşadası Belediyesi'nce "Fosil Müzesi"  olarak kullanılması ve  Müze'ye katkısı olduğu söylenen KUYUMCULUK FİRMALARI'na ve sahiplerine, belediye başkanı Ömer Günel'in teşekkür tabelasının asılması;
5) İzolasyon ve evde kalma sürecinde, dernek KÜMELERİ'nin, SOSYAL DAYANIŞMA ve ÜRETKENLİK durumları görüşülerek değerlendirildi.
Yönetim Kurulumuz toplandı Yönetim Kurulumuz toplandı Reviewed by Mübadele Kusadasi on 13:46 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.