Yönetim Kurulu'muz çevrimiçi (online) toplandı.

Derneğimiz, (Kuşadası Selanik Mübadilleri, Rumeli Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği) yönetim kurulunun, aylık olağan toplantısı bu gün (02 Nisan 2020, Perşembe)  çevrimiçi (internet üzerinden online) gerçekleştirildi.

Başkan ve yönetim kurulu üyelerimizin, corona virüs salgını izolasyon koşullarında evlerinden katıldıkları toplantıda gündemde yer alan 4 madde üzerine görüş alışverişinde bulunuldu va kararlar alındı.

YENİ ÜYELERİMİZ, ARAMIZA HOŞGELDİNİZ

Bu günkü yönetim kurulu toplantısında, derneğimize üyelik başvurusu yapanların durumu da gördüşülerek, üyelikleri karara bağlandı. Buna göre;

  • NEVAL NARİN (295), 
  • MÜNEVVER BİLGİ GÜNAY (296), 
  • YAŞAR GÜNAY (297), 
  • SEVGİ ALTUĞ (298), 
  • NURHAN DİKER (299), 
  • NİLÜFER UMMUHAN ŞÖLEN (300), 
  • PARLAK DALDABAN (301), 
  • RABİA SELÇUK (302) numara ile yeni üyelerimiz oldular.

"ŞİMDİ ÖNCELİK, İZOLASYON VE SALGINA KARŞI DUYARLI DAVRANMAK.."

Yönetim kurulu toplantısı sonrasında kısa bir açıklama yapan, dernek bşk. Ahmet Altunsoy, "Corona Virüs salgınına karşı izolasyon önlemleri çerçevesinde, 14 Mart 2020'den itibaren dernek çalışmalarını; Kuşadası Mübadele Evi'nde planlanmış oldukları etkinlikleri erteleyip; dernek ve Mübadele Evi'nin kapalı tutulduğunu" belirtti.

Şimdiki önceliklerinin, üyeler, aileleri ve Kuşadası halkı olarak salgına karşı izolasyon ve duyarlılığın korunması olduğunu vurgulayan Altunsoy, dernek üyelerinin her gün saat 16:00'da çevrimiçi olarak, sosyal etkileşim ve sohbet amaçlı olarak, internet üzerinden görüşme yaptıklarını duyurdu.



Yönetim Kurulu'muz çevrimiçi (online) toplandı. Yönetim Kurulu'muz çevrimiçi (online) toplandı. Reviewed by Mübadele Kusadasi on 22:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.