Mart-2019 Dernek Yönetim Kurulu kararları

Dernek yönetim kurulu, aktif olmayan ve dernekle irtibatını sürdürmek isteğini beyan etmeyen n üyeler ile ilgili  bir karar aldı.  07 Mart 2019 tarihinde yaptığı toplantıda 52/5 sayılı kararı ile bu kapsamdaki 10 kişinin üyeliğinin düşürülmesine karar verildi. Yönetim kurulunun ilgili kararı şöyle:

ÜYELİKLERİ DÜŞÜRÜLENLER

Üyelikten çıkarılanlar hakkında yönetim kurulu kararı:
Tarih: 07.03.2019, Sayı: 52/5
Daha önce alınan dernek Yönetim Kurulu Kararı gereğince, derneğe üyeliği olup, dernekle ilgileri olmayan; hiçbir şekilde aidat vb. ödeme yapmadıkları görülenlere, SMS, E-POSTA, TELEFON VB. yöntemlerle erişim sağlanarak, "dernek üyeliklerini sürdürmek isteyip, istemedikleri" sorularak Şubat 2019 sonuna değin süre tanınmış idi.
Bunlardan hiçbir olumlu yanıt alınmayan, aşağıda adı-soyadı ve üyelik numası verilenlerin; ÜYELİKLERİNİN DÜŞÜRÜLMESİNE; durumun kendilerine bildirilmesine ve gerekli işlemlerin yapılmasına oy birliğiyle karar verilmiştir:
Sabahattin SAYGI (16),
İbrahim KÖFTECİOĞLU (27),
Halil AKGÜN (32),
Yavuz AKGÜN (34)
Nuray YURTERİ (35),,
Bilal TAŞÇI (63),
Cengizhan BERBEROĞLU (65),
Sıtkı İBİŞ (91),
Orhan Şaban KUŞÇU (94),
Fatma KUŞÇU (95),

VEFAT EDENLERİN ÜYELİKLERİNİN DÜŞÜRÜLMESİ


Ölüm nedeniyle, kayıtları düşürülen müteveffa üyelerimizi "anılarımızda" yaşatacağız.😥
Yönetim Kurulu Kararı: 07.03.2019, Sayı: 52/6
Sergül GÜLMEN  (37), 23.09.2018 tarihinde vefatı nedeniyle,
Şaban CANLI (64) 25.01.2019 tarihinde vefatı nedeniyle,
Ali Rıza ÖZSARGIN (09), 27.01.2019 tarihinde vefatı nedeniyle
Mart-2019 Dernek Yönetim Kurulu kararları Mart-2019 Dernek Yönetim Kurulu kararları Reviewed by Mübadele Kusadasi on 11:24 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.