Şubat-2020, Yönetim Kurulumuz toplandı.

Dün, 06 Şubat 2020 Perşembe günü, olağan aylık toplantısını gerçekleştiren dernek yönetim kurulunda;

1) Mübadele'nin 97 Yıl Kuşadası etkinliklerimiz, açılış ve 12. Mübadele Yemeği değerlendirildi.
2) Dernek Etkinlik Kümeleri ve 3 aylık taslak etkinlik takvimi görüşüldü.
3) Bazı kümelerde ortaya çıkan durum ve yeniden oluşturma gereği onaylandı.
4) Nisan 2020 İçin planlanan "Ata Topraklarına Doğru" Gezisi detayları ele alındı ve  ayrıntıların ilanıyla talep başvurularının toplanması kararlaştırıldı.
5) Dernek maliyesi ve beyannamesi için görevlendirme yapıldı.
6) Derneğimize, yen üyelik başvurunda bulunanlardan:


  1. -Barış Dalgıç, 276 
  2. -Cengiz Serdar Baş, 277 
  3. -Şefika Nilüfer Kılınç, 278 
  4. -Salih Erçelik, 279 
  5. -Haydar Kırbaç, 280 
  6. -Ahmet Can Seyran, 281 
  7. -Şenay Hamarat (Mumcu), 282 
  8. -Semra Çalışkan 283 
  9. -Melahat İşekeş 284 
  10. -Rabuş Çakır 285 
  11. -Metin Çakır 286 
  12. -Emel Aykal 287 
  13. -Ergun Güvenir 288 
  14. -Buket Çallı 289 no'lu 


ÜYELERİMİZ OLARAK KABUL EDİLDİLER.

Yönetim Kurulu'muzdan yapılan açıklamada: "Yeni üyelerimez, yönetim kurulu olarak HOŞGELDİNİZ diyoruz! Verdiğiniz destek ve DERNEK KÜMELERİ'mizde görev alarak yapacağınız çalışmalar ile derneğimizin daha gelişeceğinden eminiz." denildi.

Mübadele Evi'ndeki toplantının bitiminde, ilk kez canlı yayın ile facebook üzerinden yönetim kurulu karar özetlerimizi de yayınlandı. Önümüzdeki günlerde, internet ve teknlojinin olanakları s ile etkinliklerimizin ve diğe çalışmaların da canlı yayınları yapılabilecek.

Şubat-2020, Yönetim Kurulumuz toplandı. Şubat-2020, Yönetim Kurulumuz toplandı. Reviewed by Mübadele Kusadasi on 10:02 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.