Mültecilere Yardım ve Dayanışma Komisyonu Oluşturuldu

"MÜLTECİLERE YARDIM ve DAYANIŞMA"
Kuşadası ve çevresindeki mülteci ve sığınmacılara gönüllü yardım ve destek sağlanması ve bu konuda çalışma yürüten diğer yerel örgütlenmelerle duyarlılığın arttırılıp, işbirliğinin geliştirilmesi için bir YARDIM KOMİSYONU oluşturulmuştur.
Başta battaniye, giyim-kuşam; paketli kuru gıda yiyecek vb. olmak üzere paketlenmiş olarak, toplanacak yardımların ihtiyaç sahiplerine ulaştırılması sağlanacaktır.
Yardımseverlerin ve katkıda bulunmak isteyenlerin aşağıda ad ve telefon numaraları verilen DERNEK YARDIM KOMİSYONU'muz üyeleri ile iletişime geçmelerini rica ediyoruz..
KUŞADASI SELANİK MÜBADİLLERİ ve
RUMELİ GÖÇMENLERİ DERNEĞİ YARDIM KOMİSYONU

-Ümit Öge 0535 854 3046
-Gülnur Pamir Erdem 0555 552 3769
-Aysan Aran 0537 356 0122
Dernek Büromuza teslimat yapılabilir.
ADRES: Camiikebir Mah. Aran Han (Adliye Karşısı) Kat 1 KUŞADASI
Mültecilere Yardım ve Dayanışma Komisyonu Oluşturuldu Mültecilere Yardım ve Dayanışma Komisyonu Oluşturuldu Reviewed by Mübadele Kusadasi on 20:49 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.